مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-10سياسي

بیانیه وزارت خارجه در خصوص مذاکرات اخیر درباره سانحه هواپیمای اوکراینی


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مذاکرات هیات های جمهوری اسلامی ایران و چهار دولت اوکراین، بریتانیا، سوئد و کانادا راجع به  سانحه هواپیمای اوکراینی (ژنو، - وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مذاکرات هیات های جمهوری اسلامی ایران و چهار دولت اوکراین، بریتانیا، سوئد و کانادا راجع به  سانحه هواپیمای اوکراینی (ژنو، 10-11 مهر 1402) بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است: در تاریخ 10 و 11 مهر 1402، مذاکراتی بین هیأت جمهوری اسلامی ایران و هیأت های کانادا، انگلستان، اوکراین و سوئد در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی در ژنو(سوییس) برگزار شد.

با توجه به اینکه چهار دولت مذکور ، بلافاصله پس از این نشست در قالب گروه خودخوانده هماهنگی و پاسخ، با انتشار بیانیه ای سعی در روایت سازی یکجانبه ای از موضوع دارند، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران لازم می داند جهت اطلاع افکار عمومی، بیانیه حاضر را منتشر نماید.

براساس حسن نیت و در راستای شفافیت، هیأت جمهوری اسلامی ایران متشکل از نمایندگان دستگاه های ذیربط، قصد داشت که گزارش کاملی را از اقدامات انجام شده ارایه نماید، لیکن به علت مخالفت دولتهای مذکور برای انجام مذاکرات کارکردی و بدور از هر گونه پیشداوری و اتهام زنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه در خصوص مذاکرات اخیر درباره سانحه هواپیمای اوکراینی

بیانیه وزارت خارجه در خصوص مذاکرات اخیر درباره سانحه هواپیمای اوکراینی